Er was er eens…

Als je een blog bijhoudt, is het verstandig om steeds nieuwe berichten te posten.

Op mijn blog is niet zoveel nieuws te vinden, want er gebeurt niet zo veel. In de afgelopen maanden zijn tot mijn grote spijt trouwe klanten “over de kop gegaan”. Het huidige economische klimaat biedt weinig ruimte voor de kunsten. De AVVK bestaat niet meer en galeriehouders moeten tegenwoordig zelf hun drukwerk ontwerpen. Voor een ouderwetse ontwerpers, zoals ik, blijft er niet veel over dan volhouden en hopen op betere tijden.

Op dit moment ben ik vooral actief op Facebook. Ik ben dol op memes en woordgrapjes met familie en vrienden. Via-via is nog altijd de beste manier om mensen te bereiken.
Mijn Instagram-account en LinkedIn heb ik be-eindigd, omdat het niets oplevert. De hele wwwereld wil je doen geloven dat Marketing het antwoord op alles is, maar ik geloof van niet.
En aangezien niemand dit ooit gaat lezen, maakt het geen verschil of wat hier staat nu werkelijk de waarheid is of een verzonnen sprookje.

Het blijkt dat het brein slechts 150 vrienden kan bevatten. http://nl.wikipedia.org/wiki/Dunbar%27s_number. Het zou voor de verkoop prettig zijn als er miljoenen vrienden zouden zijn, maar dat is voor een Rijk Leven niet aan de orde.
We gaan voor een paar goede vrienden en een aantal kennissen.

En {TypoVar} ontwerpers hecht meer waarde een klein aantal trouwe klanten, dan veel nietszeggende “likes”.
En dat laatste is geen sprookje.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.